Utószó és az új makett!

 Sziasztok!
Már megint itt vagyok! 
Az előző bejelentkezésemkor kicsit elkapkodva zártam le a mondanivalómat! Elnézést érte!

Az előzményekhez ...
A Tigris munkálatai során sok hibát vétettem a rutintalanságom, türelmetlenségem és egyéb külső tényezők miatt!
Kezdeném ott hogy megvettem úgy a makettet hogy szinte semmi szerszám, anyag nem volt a birtokomban! Ez nem szarvas hiba szerintem, mert valahogy el kell kezdeni ...
Az építési leírás rossz értelmezése, a kapkodás már nagyobb vétek! Rengeteg videót néztem meg a YouTube-on, onnan is tanultam sokat, a Facebook-os csoportokban olvasgattam, kértem és kaptam segítséget, amit innen is köszönök!
Azután ott volt az adtgyűjtés. Na, az sem egyszerű eset. Ebből adódóan a kezdeti terveim dugába dőltek mert minél jobban beleástam magam az adathalmazokba, annál inkább kalandoztak el a gondolataim a "külalak" terén. Ez oda vezetett hogy nem tudtam eldönteni milyen is legyen a festése a Cicusnak.
Időközben megrendeltem az ALI-ról a tartályos kompresszoromat  amit hogy hogy nem a Magyar Királyi Posta elveszített vagy hibás címre kézbesített ... az már nem derül ki, hogy is történt mert 3-4 hónap alatt egy percet sem akartak segíteni csak hárítottak! Szerencsémre a feladó rendezte a kárt és sikerült belföldön venni egyet! Ez rengeteg időt rabolt el tőlem!

Ezzel párhuzamosan ment az építés, anyagbeszerzés ... hozzáteszem, idő az nem volt sok a munkám miatt!

Tehát, közel öt évembe telt hogy befejezzem! De kész!
Versenyre nem készülök vele mert, na hagyjuk ... de dísznek szép! :D

Most itt az idő hogy elégséges tapasztalattal (nem tudással) nekilássak a következőnek!
Ez nem más mint egy ... (természetesen) egy ...

Hobbyboss Pz.Kpfw. VI Tiger I., 1:16 méretarányban!







Azért választottam megint ezt mert, ha már nem tudtam eldönteni milyen legyen a festés, építek még egy párat!
:D
Most már tényleg hamarosan folyatom a blogot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hobbyboss Pz.Kpfw. VI Tiger 1/16

2.0 - Hobbyboss Pz.Kpfw. VI Tiger 1/16 (2. rész)

... és kész!